Як діяти громадянам України в умовах особливого режиму роботи МЗС та диппредставництв України за кордоном

На сайті МЗС з’явилась інструкція, як діяти громадянам України, які з певних причин не можуть зв’язатись з дипломатичними представництвами України.
Нижче наводимо інформацію.

Шановні громадяни України!

Чимало з вас останніми днями не могли додзвонитися на гарячі лінії чи були змушені довго чекати. Висловлюємо свої вибачення за ці незручності. Опрацьовуються абсолютно всі дзвінки. На жаль, черга може бути довгою, бо лінії перевантажені їхньою кількістю.

Що робити?

Якщо ви в Україні, напишіть електронний лист на цю пошту: cons_or@mfa.gov.ua. Ні, це не електронна адреса, де листи зникають. Це електронна адреса, де на них справді відповідають.

Якщо ви за кордоном, зайдіть на сторінку посольства чи консульства України у вашій країні перебування. На ній ви знайдете адресу електронної пошти та посилання на сторінки у соцмережах.

Ви можете написати своє звернення на цю адресу чи в повідомлення цих сторінок. Навіть на вихідних. Навіть ввечері чи вночі.

Для цілодобового реагування в умовах особливого режиму роботи видане спеціальне розпорядження МЗС.

Насамкінець, хоч і з чергою, але телефон гарячої лінії також продовжує працювати:

+38 (044) 238-16-57.

Джерело – https://mfa.gov.ua/news/yak-diyati-gromadyanam-ukrayini-v-umovah-osoblivogo-rezhimu-roboti-mzs-ta-dippredstavnictv-ukrayini-za-kordonom?fbclid=IwAR2n-0F9dzC6ie2EI1Uyr6tiOMqGpGnTWAvAi90Qv_lfHe74i_dFeuA2wcU